Khamis, 20 November 2008

Cabaran bermula..



Cabaran mana satu harus dipilih.. wedding atau sport? huhuhu.. kalo diikutkan hati, mmg la nk pi shoot sport, tp sebagai pemegang amanah dari pengantin, terpaksala dikorbankan seketika shoot sport nie...

Sanjev, salah seorg drifter dari jbdrift.com telah bitau bahawa Johor Driftclub akan adakan 3 pusingan perlumbaan... pertama di nusajaya, kedua di batu pahat dan akhir skali di sekitar Jb( blom tentukan kawasan..)

Pusingan pertama akan di adakan 29-30 Nov ini.. Pusingan kedua 28Feb & 1 Mac 2009, dan akhir skali, pusingan ke-3 dlm bulan april atau mei 2009...

Utk pusingan pertama, terpaksa la dilepaskan, dan akan diganti Ajek dan beberapa member photog lain... Akan terhidula bau hangit tayar dan juge akan terasa terik diri tetengah trek tu nanti.. Tp, trill kt sini adalah tgk drifter ni men-drifkan kete2 dorang.. syiok wooo...

So, pade kenkawaan sekalian, mane yg dekat dgn nusajaya tu, bley la layan drift akhir bulan ini...

cargassssssssssss...

2 ulasan:

Mazrul berkata...

Rinz...aku nak pegi, tapi tak boleh commit. Lagi utk official media. Kasi lah pd dia orang. Ade map tak nak pegi tempat nih, aku nak bawak budakx2 tgk drift. Kalu pegi dpt shoot dr tepi pon ok gak.
Ciokkkk!

wks berkata...

Aku pun sama ....Insyallah aku akan pergi nanti...tapi shoot dari tepi jer lah...Kasi bebudak lain yang jadi OP...