Khamis, 2 Julai 2009

Pembangunan...

Dah lama dah aku tangguh nk shoot sekitar JB.. maksud aku, sekitar tempat2 yg ade construction nihh.. tp bile dah ade beg baru nie..senang la aku nk bwk kamera tuhh..

Ni, aku shoot dari atas jejantas dkt dgn SIGS.. Jalan lingkaran dalam tuu, trus sampai dataran jb..


Bwh ni plak, dulu deretan kuarters kerajaan, skang sume dah dirobohkan, dgr cite, nak buat rumah kedai kt sini... Yg tinggal tu, itu la sebijik yg lom dirobohkan.. esok lusa dah xde la tuuu..


Ni, dekat dgn simpang tu, korang pun tau la kann.. harap2, dah ade flyover, jln x jem la pasnih.. tp.. tu pun kalo org2 yg amek anak2 dorang skolah kt EC & SETA x parking tepi jln lagiik...


Ok la, cukup la tu sket.. nnti sambung lagii.. byk tempat nk ronda nih.. sesambil jenjalan.. sesambil kasik kamera aku makan angin... hehehe.. aweks? kompom xde kt site... haha..

ID Y.M : tennogelap77
email : trzphoto@yahoo.com / en.rinz@gmail.com
trzphoto. Get yours at bighugelabs.com

3 ulasan:

izzat berkata...

heheheh..
adat pembangunan...
ada yang bangun ada yang jatuh..
heheheeh

MazrulHisyam berkata...

Aku duduk kat appartment bukit chagar 5 tahun, sarapan pagi kat pantai lido, sedih akan kesudahannya kawasan nie. yg rugi orang melayu biasa, yg untung org singapore, orang cina dan orang melayu elit kroni! Ape nak jadi malaysia nie!

Abeja berkata...

heheheh..
adat kejatuhan...
ada yang jatuh ada yang bangun..
heheheeh